reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jordán Dorič

Jordán Dorič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kandidát do MZ mesta Michalovce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Písala mi JaMaNa

Jordán Dorič

Písala mi JaMaNa

Písala mi JaMaNa. Zjavne ju zaujal môj prvý článok "Ako som kandidoval do mestského zastupiteľstva", keďže sa rozhodla naň v diskusii reagovať. Niežeby som býval JaMaNu poznal. Bral som ju len ako ďalšiu z masy internetových anonymov, ktorí v sebe nemajú ani toľko charakteru, aby sa pod svoj výplod podpísali. Jej „príspevku" som pôvodne ani nevenoval pozornosť, vlastne som ho dosť odignoroval ako niečo, nad čím len mávnete rukou a život ide ďalej. Konkrétne mi odkázala toto: „Tak teraz som na pochybách, kto je väčši ***** - či Karel Gott, či ty, alebo ten, kto zahlasoval za tvoj článok...." (Týmto pekne pozdravujem tých 39 čitateľov, ktorým sa môj prvý článok páčil :) )

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 734x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu